Wiktoria Czyżewska
Psycholog biznesu, trener-ekspert, coach.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.
Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne). Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,
Centrum Informatyki Sp. z o.o. i wiele innych…
Agnieszka Jabłońska
Trener i coach.
Absolwentka szkoły trenerów Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego, studiów
podyplomowych z zakresu coachingu oraz studiów MBA.
Posiada czteroletnie doświadczenie trenerskie i dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, głównie w zakresie obsługi klienta i strukturach handlowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i coachingów z następujących obszarów tematycznych: komunikacja w kontaktach z klientami, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, automotywacja, asertywność, praca z trudnym klientem, zarządzanie czasem i stresem, obsługa klienta przez telefon, komunikacja w obsłudze klienta, komunikacja w organizacji, budowanie zespołów, obsługa klienta przez telefon, skuteczne negocjacje handlowe, podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży. Prowadziła szkolenia m.ni. dla: Towimor S.A., Worwag Pharma, Danone Sp. Z o.o., Sempre maszyny i urządzenia, Bardusch Polska, Mueller Fabryka Świec, Makoma sp. z o.o., JHJ sp. z o.o, Pracownia HR, Edoradca sp. z o.o., Twój ogród s. c., Digitouch sp. z o.o., PHUHast, , Profit Okna s. c., Grafco s. c., PPHU Karel, Perfekt Gaul. sp. j, F.H.U. Tora, Szkoła językowa Languacentre, Jama s. c., SWS Kancelaria Prawna…
Michał Bloch
Certyfikowany coach, trener, ekspert HR, psycholog społeczny.
Certyfikowany coach ACC ICF, specjalizujący się w pracy z rozwojem oraz efektywnością menedżerską/ekspercką/liderską; certyfikowany coach metodologii CoachWise™, członek ICF Polska oraz ICF Global, lider komunikacji w Komitecie Warszawskim Międzynarodowej Federacji Coachów. Trener biznesu, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET, specjalizujący się w inspiracyjnych szkoleniach przywódczych oraz szkoleniach z zakresu umiejętności coachingowych dla menedżerów. Ekspert HR z doświadczeniem w obszarach: doradztwa kadrowego, rekrutacji i selekcji kadr,
rozwoju pracowników i szkoleń.
Jego klientami byli/są pracownicy firm: DnB Nord, PKO BP SA, AVIVA, TaxCare, Bayer, Aktio Group, Ernst&Young Academy of Business, Grupa SET, Ascen sp. z o.o., Polska Grafika Samochodowa, INS-Bud, Totalizator Sportowy, Regionalny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, Olsztyńska Szkoła Biznesu oraz prywatnych uczelni wyższych Almamer, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej…