Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Nasza kadra trenerów

Wiktoria Czyżewska


Psycholog biznesu, trener-ekspert, coach.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.

Opiekun merytoryczny projektów szkoleniowych.
 

Jest praktykiem biznesu, menedżerem zespołu handlowego. Posiada 13-letnie, poparte sukcesami doświadczenie zawodowe  w strukturach sprzedaży produktów i usług w segmencie B2B i B2C, w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym. Pracowała na stanowiskach od obsługi klienta do menedżera zespołu handlowego. Zdobyła praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu  i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, tworzeniem  i wdrażaniem wysokiej jakości standardów obsługi klienta , tworzeniem oraz    wprowadzaniem  i negocjowaniem warunków umów z klientami korporacyjnymi.  Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, psychologia kontaktu z klientem, obsługa klienta, negocjacje ).  Prowadzi warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych  z rozwojem kompetencji negocjacyjnych oraz zwiększaniem efektywności osobistej (negocjacje w biznesie, etyczne wywieranie wpływu na ludzi, sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, zarządzanie konfliktem, NLP w biznesie, komunikacja i informacja zwrotna, inteligencja emocjonalna etc.). Szkoliła pracowników, m.in.: Alfa Laval Polska Sp. z o.o., Arcen Polska, Hager Polo Sp. z o.o., Capgemini Polska, Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych  S.A., Najwyższej Izby Kontroli, Accenture, State Street, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Wrocławskiego Parku Wodnego, , HR Consulting Sp. z o.o., Miedziowe Centrum Zdrowia Lubin, McAlpine Polska, KGHM Cuprum Centrum Badawczo-Rozwojowe, Totalizator Sportowy Sportowy Sp. z o.o., Budoserwis Sp. z o.o., Berghaus Poland, Aplgroup GmbH Berlin, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Efekt-System S.A., Hauraton Polska Sp. z o.o., LECO Polska Sp. z o.o., Rafineria Trzebinia S.A., Grupy Danfoss,  Euro-Tax.pl, FICOMIRRORS Polska Sp. z o.o., , TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, Dutsche Bank Polska SA, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A.,  Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., Aluteam Polska Sp. z o.o., Subaru Import Polska, VB Leasing Polska SA, Volkswagen Motor Polska, Centrum Informatyki Sp. z o.o. i wiele innych…

Łącznie zrealizowała ponad 2200 godzin szkoleniowych, coachingowych i doradczych.

 

 


 

 

 

Agnieszka Jabłońska


Trener biznesu i coach.
Absolwentka studiów MBA o specjalności "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studiów podyplomowych "Coaching" w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy oraz Szkoły Trenerów Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego.

 

Posiada czteroletnie doświadczenie trenerskie i dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, głównie w zakresie obsługi klienta i strukturach handlowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i coachingów z następujących obszarów tematycznych: komunikacja w kontaktach z klientami, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, automotywacja, asertywność, praca z trudnym klientem, zarządzanie czasem i stresem, obsługa klienta przez telefon, komunikacja w obsłudze klienta, komunikacja w organizacji, budowanie zespołów, obsługa klienta przez telefon, skuteczne negocjacje handlowe, podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży. Prowadziła szkolenia m.ni. dla: Towimor S.A., Worwag Pharma, Danone Sp. Z o.o., Sempre maszyny i urządzenia, Bardusch Polska, Mueller Fabryka Świec, Makoma sp. z o.o., JHJ sp. z o.o, Pracownia HR, Edoradca sp. z o.o., Twój ogród s. c., Digitouch sp. z o.o., PHUHast, , Profit Okna s. c., Grafco s. c., PPHU Karel, Perfekt Gaul. sp. j, F.H.U. Tora, Szkoła językowa Languacentre, Jama s. c., SWS Kancelaria Prawna…


 

 

 

Michał Bloch


Psycholog społeczny, coach, trener biznesu, ekspert HR.

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET. Certyfikowany coach ACC ICF oraz metodologii CoachWise™


Jako coach, członek ICF Polska oraz ICF Global, lider komunikacji w Komitecie Warszawskim Międzynarodowej Federacji Coachów, specjalizuje się w pracy z rozwojem oraz efektywnością menedżerską/ekspercką/liderską. Jako trener biznesu specjalizuje się w inspiracyjnych szkoleniach przywódczych oraz szkoleniach z zakresu umiejętności coachingowych dla menedżerów. Jako ekspert HR wspiera firmy i organizacje w obszarach: doradztwa kadrowego, rekrutacji i selekcji kadr, rozwoju pracowników i szkoleń.

Jego klientami byli/są pracownicy firm: DnB Nord, PKO BP SA, AVIVA, TaxCare, Bayer, Aktio Group, Ernst&Young Academy of Business, Grupa SET, Ascen sp. z o.o., Polska Grafika Samochodowa, INS-Bud, Totalizator Sportowy, Regionalny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, Olsztyńska Szkoła Biznesu oraz prywatnych uczelni wyższych Almamer, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej…


 

 

 

Marek Naumiuk


Trener biznesu, Mistrz Praktyk NLP.
Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. 

Uczeń m.in. Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt.

 

Praktyk biznesu. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych, z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce.

Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem  i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył  jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwijania kompetencji menadżerskich (budowanie zespołów, rekrutacje, zarządzanie i motywowanie podwładnych, wsparcie rozwoju pracowników, coaching, oceny okresowe) oraz kompetencji handlowych (standardy wizyty handlowej, etapy i techniki sprzedaży, obsługa klienta, merchandising, negocjacje handlowe, windykacje).

Szkolił pracowników m.in.: Alior Banku, Poczty Polskiej, PZU, NFZ,  Zara, Big Star, Ochnik, Marks & Spencer, Venezia, Zdrovit, Fabryki Galanterii Czekoladowej EDBOL, Rieber Foods Polska S.A., PPW Morfeusz, Medax Ostrowiec Św., Centrum Ogrodnicze Żulicki, Ségécé Polska Sp. z o.o., Miejska Energetyka Cieplna Ostrowiec Św., Kapsch Telamatic Services Poland, Vobis, AISEC...


 

 

 

Marzena Szczepanik


Trener biznesu i coach ICC

Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego w specjalności doradztwo psychospołeczne. Ukończyła studia podyplomowe w kierunkach pedagogika i zarządzanie biznesem. Jest certyfikowanym coachem ICC (International Coaching Community).

 

Jako trener biznesu i doradca zajmuje się rozwojem kompetencji pracowników. Tworzy i realizuje autorskie programy szkoleniowe skierowane do różnych grup odbiorców,  doradza na poziomie tworzenia struktur i procesów. Specjalizuje się w szkoleniach udoskonalających kompetencje menadżerskie, osobiste i zawodowe.

Prowadzi coaching kadry zarządzającej oraz specjalistów, skoncentrowany na podnoszeniu kompetencji, modelowaniu czynników sukcesu oraz planowaniu i intensyfikowaniu kariery.

Prowadziła projekty szkoleniowe i coachingowe między innymi dla: Poczta Polska S.A., T-Mobile, Skamex Sp. z o.o., Pratt & Whitney Kalisz Sp. z o.o., Lotos Petrobaltic S.A., Scanbet Sp. z o.o., FitForFun, Design, TAX, Unilever Polska S.A., Centrum Wolontaraiatu, Centrum Animacji Młodzieży, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Politechnika Poznańska, Urząd Miasta Gniezno. Organizacje przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: ZBM-TBS Sp.z o.o., PPHU PLANTA, Leoni Autokabel Polska Sp. z o.o., SITECH Sp. z o.o., Lotos Petrobaltic S.A., Bridgestargard Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, SWEDWOOD Poland Sp. z o.o., PUP Zielona Góra, Żagiel S.A., DRAGADOS S.A….


 

 

 

Agnieszka Telega


Psycholog, trener, ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. 

Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Intra.

 

Aktywna zawodowo od 1997 roku. Zdobywała doświadczenia w korporacjach z polskim i obcym kapitałem. W latach 1997 – 2002 pracowała w strukturach sprzedaży, na stanowiskach od Przedstawiciela Handlowego po Key Account Managera, w sektorze B2B oraz B2C. Od 2003 – 2008 zatrudniona w dziale personalnym. Zbudowała strategie dwóch działów personalnych, budowała Systemy Ocen Pracowniczych, motywacyjne oraz strategie rozwoju pracowników. Jako HR Manager odpowiadała m.in. za Employer Branding, wdrożenie Systemu Zarządzania Kompetencjami i dopasowania do niego wszystkich procesów personalnych.

Od roku 2003 prowadzi szkolenia. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich (budowanie zespołu, motywowanie pracowników, delegowanie i egzekwowanie zadań, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, zarządzanie sytuacyjne, selekcja i rekrutacja personelu, ośrodki ocen i rozwoju, zarządzanie kompetencjami), kompetencji handlowych (telefoniczna obsługa klienta, prospecting, umiejętności osobiste sprzedawcy) oraz kompetencji osobistych (asertywność, skuteczna komunikacja, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, obrona przed lobbingiem, warsztaty strategii osobistej)

Realizowała szkolenia m.in. dla: Grupa Allegro (allegro.pl, aukro.cz, aukro.ru, aukro.hu, otodom.pl, otomo.pl i.in.), Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Mars Polska sp. z o.o., Bank Spółdzielczy, Polska Telefonia Cyfrowa ERA...


 

 

 

Magdalena Zysiak


Psycholog społeczny, trener umiejętności psychospołecznych, certyfikowany coach Leadership Management Polska.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego oraz Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.

 

Specjalizuje się w rozwoju kompetencji osobistych: asertywność, komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem, motywacja. Współpracowała m.in. z: BIMs Plus (półtoraroczny projekt obejmujący 60 osób – pracowników wszystkich szczebli), Ośrodkiem INTRA, Centrum Profilaktyki i Psychoedukacji Szkolnej, Leadership Management Polska, Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej, Szkołą Policealną Samorządu Województwa Łódzkiego, Instytutem Treningu Metodycznego, Centrum Edukacji i Rozwoju, Pasieką Maciej Jaros...


 

 

 

Izabela Krejca-Pawski


Certyfikowany trener sprzedaży.

Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz przeszła szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Brała również udział w Szkole Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, prowadzonej przez Piotra Wilama oraz Marka Kapturkiewicza. Z wykształcenia jest kulturoznawcą, amerykanistą i socjologiem kultury, co pozwala jej projektować szkolenia z perspektywy procesów.

 

Od 4 lat prowadzi szkolenia  z zakresu sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi klientów oraz zarządzania czasem.  Jako trener wewnętrzny wspierała  zespół sprzedaży i managerów liniowych dwóch call center w Krakowie. Jako manager i koordynator sprzedaży szkoliła specjalistów i dyrektorów ogólnopolskiej firmy edukacyjnej, AP Edukacji. Obecnie, jako niezależny trener biznesu wspiera firmy w osiąganiu lepszych wyników w biznesie.

Publikuje również artykuły na portalach sprzedażowych, należy do grona oficjalnych ekspertów największego portalu sprzedaży w Polsce DrSprzedaz.pl

Szkoliła pracowników wielu  firm i instytucji , m.in.:
CMC Sp. z o.o.,  Greek Trade, Hilton Garden Inn Kraków, Tchibo, Printmania, Urząd Marszałkowski Województa Małopolskiego, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Fundacja im. Zofii Rydet, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center Sp. z o.o., Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, Atech – Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Wędlina z Lublina S.A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex, Speak Art,  Art Directive, absolwenci MBA Krakowskiej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym i innych.

                                                                                                                                                                                                            

 

 

 

Anna Gucwa


Trener, 12 letni praktyk biznesu, absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

 

Jest kilkunastoletnim praktykiem sprzedaży i zarządzania. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z podnoszeniem skuteczności działów sprzedaży i doskonalenia kompetencji kierowniczych. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami interpersonalnymi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych. Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.