Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

  • Dowiedzą się, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy i utrzymać ją;
  • Rozwiną umiejętności wywierania wpływu na słuchaczy poprzez posługiwanie się sugestywnym przekazem werbalnym i niewerbalnym;
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez siebie w trakcie prowadzenia prezentacji błędy i nauczą się je eliminować;
  • Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom zwiększą skuteczność prowadzonych przez siebie prezentacji i wystąpień publicznych.

 

PROGRAM SZKOLENIA

I    PRZYGOTOWANIE DO PREZENTACJI

1. Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia?

  • Trójkąt Kompetencji Prezentacyjnych

2. Co trzeba mieć, by być dobrym prezenterem?

  • Ethos – Emphateia – Logos

3. Jak opanować stres przed prezentacją?

  • Model ABCD i Racjonalna Autoanaliza

 

II   POCZĄTEK PREZENTACJI

1. Co zrobić, by dobrze rozpocząć prezentację? Kilka sprawdzonych rozwiązań i ich właściwe zastosowanie:

  • Historia lub przykład z życia
  • Rekwizyt
  • Moc  doceniania
  • Punkt wspólny
  • Liczby, dane, analizy
  • Pytania

2. Błędy popełniane podczas rozpoczęcia prezentacji – czego należy unikać?

 

III   CZĘŚĆ WŁAŚCIWA PREZENTACJI – ĆWICZENIE KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI

1. Umiejętności werbalne:

  • Opracowanie jasnego przesłania dla celów prezentacji
  • Takie przygotowanie prezentacji, by była ona istotna dla słuchaczy
  • Analiza słuchaczy
  • Zarysowanie głównych tez
  • Zgromadzenie argumentów na poparcie przedstawionych tez
  • Organizowanie informacji
  • Pozyskanie zaangażowanie słuchaczy przy pomocy pytań otwartych
  • Poświęcenie części informacji prezentacji na pytania i odpowiedzi

2. Umiejętności wizualne:

  • Utrzymywanie kontaktu wzrokowego z każdym ze słuchaczy
  • Wykorzystanie gestykulacji dla opisu i podkreślenia przedstawianych myśli
  • Wykorzystanie wyrazu twarzy dla przekazania uczuć i postaw

3. Umiejętności głosowe:

  • Podnoszenie i obniżanie siły głosu dla podkreślenia odpowiednich fragmentów wypowiedzi
  • Zmiana tempa wypowiedzi dla pobudzenia zainteresowania słuchaczy
  • Wprowadzenie krótkich przerw poprzedzających wygłoszenie ważnych tez

 

IV   ZAKOŃCZENIE PREZENTACJI

1. Koniec wieńczy dzieło

2. Fajka, czyli efekt pierwszeństwa i efekt świeżości

3. Sesja pytań i odpowiedzi:

  • Co zrobić, gdy nikt nie zadaje pytania?
  • Jak radzić sobie z tzw. trudnymi pytaniami słuchaczy?

4. Najczęściej popełniane błędy w trakcie ostatniej części prezentacji.

 

V    PODSUMOWANIE, ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE

Interaktywne mini-wykłady, symulacje prezentacji z udziałem uczestników nagrywane na wideo oraz bezpośrednia informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusja, analiza materiałów filmowych.

 

CENA REGULARNA:    1950 PLN netto

CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

CENA OBEJMUJE

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń,

ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od:   3 osób!