KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
- Dowiedzą się, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy i utrzymać ją;
- Rozwiną umiejętności wywierania wpływu na słuchaczy poprzez posługiwanie się sugestywnym przekazem werbalnym i niewerbalnym;
- Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez siebie w trakcie prowadzenia prezentacji błędy i nauczą się je eliminować;
- Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom zwiększą skuteczność prowadzonych przez siebie prezentacji i wystąpień publicznych.
PROGRAM SZKOLENIA
I PRZYGOTOWANIE DO PREZENTACJI
1. Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia?
- Trójkąt Kompetencji Prezentacyjnych
2. Co trzeba mieć, by być dobrym prezenterem?
- Ethos – Emphateia – Logos
3. Jak opanować stres przed prezentacją?
- Model ABCD i Racjonalna Autoanaliza
II POCZĄTEK PREZENTACJI
1. Co zrobić, by dobrze rozpocząć prezentację? Kilka sprawdzonych rozwiązań i ich właściwe zastosowanie:
- Historia lub przykład z życia
- Rekwizyt
- Moc doceniania
- Punkt wspólny
- Liczby, dane, analizy
- Pytania
2. Błędy popełniane podczas rozpoczęcia prezentacji – czego należy unikać?
III CZĘŚĆ WŁAŚCIWA PREZENTACJI – ĆWICZENIE KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
1. Umiejętności werbalne:
- Opracowanie jasnego przesłania dla celów prezentacji
- Takie przygotowanie prezentacji, by była ona istotna dla słuchaczy
- Analiza słuchaczy
- Zarysowanie głównych tez
- Zgromadzenie argumentów na poparcie przedstawionych tez
- Organizowanie informacji
- Pozyskanie zaangażowanie słuchaczy przy pomocy pytań otwartych
- Poświęcenie części informacji prezentacji na pytania i odpowiedzi
2. Umiejętności wizualne:
- Utrzymywanie kontaktu wzrokowego z każdym ze słuchaczy
- Wykorzystanie gestykulacji dla opisu i podkreślenia przedstawianych myśli
- Wykorzystanie wyrazu twarzy dla przekazania uczuć i postaw
3. Umiejętności głosowe:
- Podnoszenie i obniżanie siły głosu dla podkreślenia odpowiednich fragmentów wypowiedzi
- Zmiana tempa wypowiedzi dla pobudzenia zainteresowania słuchaczy
- Wprowadzenie krótkich przerw poprzedzających wygłoszenie ważnych tez
IV ZAKOŃCZENIE PREZENTACJI
1. Koniec wieńczy dzieło
2. Fajka, czyli efekt pierwszeństwa i efekt świeżości
3. Sesja pytań i odpowiedzi:
- Co zrobić, gdy nikt nie zadaje pytania?
- Jak radzić sobie z tzw. trudnymi pytaniami słuchaczy?
4. Najczęściej popełniane błędy w trakcie ostatniej części prezentacji.
V PODSUMOWANIE, ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE
Interaktywne mini-wykłady, symulacje prezentacji z udziałem uczestników nagrywane na wideo oraz bezpośrednia informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusja, analiza materiałów filmowych.
ZKOLENIE STACJONARNE
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni, 16 h, 09.00-17.00
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-8
CENA REGULARNA: 1950 PLN netto
CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)
(*) Rabat 300 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem
CENA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
- autorskie materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- 2 obiady
- serwis kawowy całodzienny
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
SZKOLENIE LIVE ONLINE
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni, 14h, 09.00-16.00
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-8
CENA REGULARNA: 1500 PLN netto
CENA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem
- autorskie materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- przygotowanie techniczne do pracy online
- dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń,
ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób!