Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

ETYCZNE WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. Jak przekonywać innych do naszych pomysłów i propozycji?

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

  • Uświadomią sobie, w jak dużym stopniu ich sukces zawodowy i prywatny zależy od umiejętności wywierania wpływu na innych ludzi.
  • Poznają nowoczesne, sprawdzone w praktyce metody wpływania na innych ludzi.
  • Dowiedzą się, jak przekonywać rozmówców do swoich pomysłów w taki sposób, by nie czuli się przymuszani, kontrolowani, zastraszani czy manipulowani.
  • Rozwiną dziesięć kluczowych umiejętności perswazyjnych.
  • Nauczą się unikać typowych przeszkód, które zmniejszają siłę ich perswazji.

 

PROGRAM SZKOLENIA

A. WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI: CZYM RÓŻNI SIĘ PERSWAZJA OD MANIPULACJI?

B. 10 BARIER, KTÓRE ZMNIEJSZAJĄ SIŁĘ TWOJEJ PERSWAZJI

C. 10 KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI PERSWAZYJNYCH:

    1.  Zacznij od siebie: autoperswazja jako fundament perswazyjnego sukcesu:

  • Równanie sukcesu wg Amerykańskiego Instytutu Perswazji
  • Trójkąt Kompetencji Perswazyjnych

    2.  Zrozum sposób myślenia swoich rozmówców:

  • Rysowanie mapy mentalnej Twojego rozmówcy
  • Umysł racjonalny i emocjonalny: jak przebiega proces decyzyjny u Twoich rozmówców?

    3. Dostrój sposób perswazji do typu rozmówcy:

  • Rozmówca niebieski
  • Rozmówca czerwony
  • Rozmówca żółty
  • Rozmówca zielony

    4. Wzbudź zaufanie:

  • Brak zaufania = brak perswazji. Dlaczego jednym osobom ufamy, a innym nie?
  • Jak zdobyć zaufanie rozmówcy na jak najwcześniejszym etapie procesu perswazji?

    5. Wykorzystuj władzę autorytetu, władzę szacunku, władzę wiedzy i władzę nagradzania.

    6. Kształtuj wpływową osobowość:

  • Charyzma – Optymizm – Empatia – Poczucie własnej wartości – Pasja – Nastawienie - Wizja

    7. Niesutannie motywuj siebie i innych:

  • Jak motywować niezmotywowanych?
  • Odszukaj czynnik motywujący: wzory motywacji

    8. Opanuj zaawansowane umiejętności komunikacji oraz prezentacji własnych pomysłów, propozycji i rozwiązań:

  • Prawo doboru słów
  • Prezentacja informacyjna i perswazyjna
  • Kluczowe cechy skutecznej prezentacji perswazyjnej

    9. Zaplanuj, wyznacz cele, zaprojektuj przekaz i przedstaw go:

  • Lista Kontrolna przygotowywana przed rozpoczęciem procesu perswazji

   10. Ułóż i realizuj Program Intensywnego Rozwoju Osobistego:

  • Jak zwiększać swój perswazyjny potencjał?

 

D. PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE

Aby cele szkolenia zostały zrealizowane, pracujemy metodami aktywnymi, tzn. stosujemy interaktywne mini-wykłady, symulacje oraz bezpośrednią informację zwrotną, gry szkoleniowe, case studies, ćwiczenia scenariuszowe, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusję moderowaną, analizę materiałów filmowych.

Szkolenie realizowane w trybie warsztatowym, maksymalnie nastawione na praktykę.

  • Stosunek teorii do praktyki w trakcie szkolenia wynosi 20(teoria):80(praktyka)

 

CENA REGULARNA:    1950 PLN  netto             

CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

 (*) Rabat – 15% obowiązuje, przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

CENA OBEJMUJE

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od:  3 osób!