Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu

   na ludzi, dzięki czemu wzrośnie ich skuteczność w kontaktach z klientami

• Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem,

   które zmniejszają siłę ich perswazji

• Dowiedzą się, dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają i poznają

   nowoczesne zasady sprzedaży, które przynoszą wymierne korzyści

• Nauczą się szybko i skutecznie osiągać swoje cele w sprzedaży i kontaktach z klientami.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

I     JAK DUŻO CIEBIE I TWOJĄ FIRMĘ KOSZTUJE BRAK UMIEJĘTNOŚCI WYWIERANIA 

      WPŁYWU NA KLIENTÓW?

      Łamanie szyfru perswazji

      Etyka wywierania wpływu: czym różni się perswazja od manipulacji?

      Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwistycznego (NLP)

        do zwiększenia efektów sprzedażowych

    

II    ODPORNOŚĆ NA PERSWAZJĘ – 10 PRZESZKÓD, KTÓRE ZMNIEJSZAJĄ SIŁĘ TWOJEJ   

       PERSWAZJI W KONTAKCIE Z KLIENTEM

 

III   6 UNIWERSALNYCH REGUŁ WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI – PRAKTYCZNE

       TECHNIKI I METODY ZASTOSOWANIA ICH W KONTAKCIE Z KLIENTEM:

      Wzajemność

      Zaangażowanie i konsekwencja

      Społeczny dowód słuszności

      Lubienie i sympatia

      Autorytet

      Niedostępność

 

IV  NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA:

      3 gwarantowane sposoby na skuteczną perswazję w sprzedaży i obsłudze klienta

      Prawo równowagi: co najsilniej przemawia do twoich klientów?

      Dopasowanie sposobu komunikacji do typu osobowości klienta

 

 PYTANIA UCZESTNIKÓW, PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Gry szkoleniowe i symulacje, interaktywne mini wykłady, case study,

dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne, w parach, analiza nagrań wideo.     

Szkolenie realizowane jest w trybie warsztatowym, maksymalnie nastawione na praktykę:

  • Stosunek teorii do praktyki  w trakcie szkolenia wynosi 30(teoria) : 70(praktyka)

 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  1 dzień, 8h

 

CENA REGULARNA:        990 PLN netto 

               

CENA FIRST MINUTE:   840 PLN netto (*)

 

(*) Rabat – 150 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

CENA OBEJMUJE:

      intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

      autorskie materiały szkoleniowe

      imienny certyfikat uczestnictwa

      1 obiad

      2 przerwy kawowe

      konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób!