Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Psychologia sprzedaży. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu

   na ludzi, dzięki czemu wzrośnie ich skuteczność w kontaktach z klientami

• Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem,

   które zmniejszają siłę ich perswazji

• Dowiedzą się, dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają i poznają

   nowoczesne zasady sprzedaży, które przynoszą wymierne korzyści

• Nauczą się szybko i skutecznie osiągać swoje cele w sprzedaży i kontaktach z klientami.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

I     JAK DUŻO CIEBIE I TWOJĄ FIRMĘ KOSZTUJE BRAK UMIEJĘTNOŚCI WYWIERANIA 

      WPŁYWU NA KLIENTÓW?

      Łamanie szyfru perswazji

      Etyka wywierania wpływu: czym różni się perswazja od manipulacji?

      Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwistycznego (NLP)

        do zwiększenia efektów sprzedażowych

    

II    ODPORNOŚĆ NA PERSWAZJĘ – 10 PRZESZKÓD, KTÓRE ZMNIEJSZAJĄ SIŁĘ TWOJEJ   

       PERSWAZJI W KONTAKCIE Z KLIENTEM

 

III   6 UNIWERSALNYCH REGUŁ WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI – PRAKTYCZNE

       TECHNIKI I METODY ZASTOSOWANIA ICH W KONTAKCIE Z KLIENTEM:

      Wzajemność

      Zaangażowanie i konsekwencja

      Społeczny dowód słuszności

      Lubienie i sympatia

      Autorytet

      Niedostępność

 

IV  NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA:

      3 gwarantowane sposoby na skuteczną perswazję w sprzedaży i obsłudze klienta

      Prawo równowagi: co najsilniej przemawia do twoich klientów?

      Dopasowanie sposobu komunikacji do typu osobowości klienta

 

 PYTANIA UCZESTNIKÓW, PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

 

SZKOLENIE OTWARTE - STACJONARNE

(Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)

 

Czas trwania: 1 dzień * 8h (09.00-17.00)

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 990 PLN netto/osoba + 23% VAT        

CENA FIRST MINUTE: 840 pln netto/osoba + 23% VAT (*)

(*) - rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

 

 CENA OBEJMUJE:

intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• obiad

• serwis kawowy całodzienny

• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 


SZKOLENIE OTWARTE - LIVE ONLINE

 

Czas trwania: 1 dzień * 6h  (09.00-15.00) z przerwami

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 690 PLN netto/osoba + 23% VAT 

CENA ZA ZGŁOSZENIE 2 OSÓB: 550 PLN netto/osoba +23% VAT (**)     

(**) - obowiązuje rabat 20%

 

CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty ONLINE z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• przygotowanie techniczne do pracy online

• dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi

• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu


 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

 Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.