Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

TELEFONICZNA SPRZEDAŻ produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

• Poznają kluczowe nowoczesne techniki sprzedaży przez telefon;

• Dowiedzą się, jak zaczynać rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klienta;

• Nauczą się zadawać klientom pytania, na które uzyskają odpowiedzi, jakich potrzebują;

• Dowiedzą się jak docierać do osób decyzyjnych i prezentować im ofertę;

• Poznają skuteczne strategie reagowania na obiekcje klientów i finalizowania sprzedaży;

• Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez telemarketerów błędy;

• Nauczą się eliminować nieprzynoszące zysków czynności i efektywniej planować

  i wykorzystywać czas pracy.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

I  ZARZĄDZANIE CZASEM W TELESPRZEDAŻY – JAK PLANOWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ

   CZAS, BY PODNIEŚĆ SWOJĄ  SKUTECZNOŚĆ?

• Siedem sposobów na oszczędzenie czasu i zachowanie skupienia

• Zamiana działań reaktywnych na proaktywne

• Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i eliminowania tzw. „złodziei czasu”

• Kontrola:

- nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania

- nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości

- nad rozmową: wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie

- nad narzędziami: zacznij skutecznie wykorzystywać narzędzie, które posiadasz   

  (CRM, poczta elektroniczna)

 

II  JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ, BY KLIENT NIE ZREZYGNOWAŁ W CZASIE WSTĘPNEJ

    WYMIANY ZDAŃ?

• Przedstawianie się – Twoja chwila prawdy

• „Cold calls”, czyli dzwonienie na zimno – tak czy nie?

• Zasada wielokrotnego kontaktu

• Do tanga trzeba dwojga, czyli duet: telefon + poczta elektroniczna

Strategie związane z przedstawianiem się

 

III  JAK DOCIERAĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH?

• Odwieczny dylemat telemarketera, czyli jak zidentyfikować i ominąć „strażników

  dostępu” (sekretarki, asystenci itd.)

• Strategie docierania do osób decyzyjnych

 

IV  JAK PREZENTOWAĆ TO, CO CHCĘ SPRZEDAĆ?

• Czym się różni opowiadanie od sprzedawania?

• Stary vs nowy model sprzedaży - złota reguła rozmowy handlowej

• Aktywne słuchanie jako klucz do sukcesu w telesprzedaży – jak i o co pytać klienta?

• Prezentacja oferty:

- stosowanie języka korzyści

- jaka jest wasza przewaga konkurencyjna?

- kolejność przedstawiania argumentów sprzedażowych – „efekt fajki”

- sformułowania, których należy unikać

 

V  JAK ODPOWIADAĆ NA OBIEKCJE KLIENTÓW?

• Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?

• Pięć głównych rodzajów obiekcji

• Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami

 

VI  JAK SFINALIZOWAĆ SPRZEDAŻ?

• Jak rozpoznać sygnały zakupowe wysyłane przez klienta?

• Dlaczego stare sposoby finalizowania sprzedaży są dziś nieskuteczne?

• Strategie finalizowania sprzedaży

 

VII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

 

  • gry negocjacyjne,
  • case study,
  • mini-wykłady,
  • wspólna analiza nagrań video z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna,
  • ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach,
  • dyskusja.

 

 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  2 dni, 16h

 

 

CENA REGULARNA:    1750 PLN netto 

               

CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)

 

(*) Rabat  260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

 

CENA OBEJMUJE:

 

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.