Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta.

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

 

  • Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży, dzięki którym pozyskają klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż
  • Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się ich unikać
  • Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje)
  • Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy, nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

1.  Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.

  • Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
  • Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji
  • Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych

2.  Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.

3.  Przygotowanie do rozmowy handlowej:

  • Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej
  • Check-lista:

    - informacje o firmie,

    - informacje o produkcie/usłudze,

    - informacje o sobie,

    - informacje o kliencie.

4.  Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Zasady handlowego savoir-vivre
  • Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?

     - mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała

     - głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca

5.  Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?

  • Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza
  • Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30

6.  Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:

  • Zasady skutecznej argumentacji:

    - hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży

    - zjawisko „klęski urodzaju”

  • Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta
  • Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak  ich unikać?
  • „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem

7.  „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?

  • Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny

8.  Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:

  • Bumerang
  • Pytania otwarte
  • Uprzedzanie
  • Referencje
  • Motywowanie

9.  Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:

  • Analiza najczęściej popełnianych błędów

10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.

11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…

  • Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych

12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.


SZKOLENIE  STACJONARNE

(Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)

Czas trwania: 2 dni * 8h (09.00-17.00)

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA:     1950 PLN netto/osoba + 23% VAT        

CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto/osoba + 23% VAT (*)

(*) - rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

 CENA OBEJMUJE:

intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• obiad

• serwis kawowy całodzienny

• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu


  SZKOLENIE OTWARTE - LIVE ONLINE 

Czas trwania: 2 dni * 7h  (09.00-16.00) z przerwami

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1500 PLN netto/osoba + 23% VAT 

CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty ONLINE z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• przygotowanie techniczne do pracy online

• dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi

• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu


 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.