Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

SKUTECZNY HANDLOWIEC. Od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży.

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży, dzięki którym pozyskają klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż
  • Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się ich unikać
  • Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje)
  • Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy, nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu

 

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1.  Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.

  • Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
  • Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji
  • Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych

 

2.  Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.

 

3.  Przygotowanie do rozmowy handlowej:

  • Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej
  • Check-lista:

    - informacje o firmie,

    - informacje o produkcie/usłudze,

    - informacje o sobie,

    - informacje o kliencie.

 

4.  Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Zasady handlowego savoir-vivre
  • Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?

     - mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała

     - głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca

 

5.  Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?

  • Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza
  • Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30

 

6.  Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:

  • Zasady skutecznej argumentacji:

    - hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży

    - zjawisko „klęski urodzaju”

  • Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta
  • Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak  ich unikać?
  • „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem

 

7.  „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?

  • Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny

 

8.  Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:

  • Bumerang
  • Pytania otwarte
  • Uprzedzanie
  • Referencje
  • Motywowanie

 

9.  Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:

  • Analiza najczęściej popełnianych błędów

 

10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.

 

11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…

  • Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych

 

12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

 

  • interaktywne mini-wykłady,
  • scenki z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna,
  • ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w malych grupach,
  • dyskusja moderowana,
  • analiza materiałów filmowych.

 

 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  2 dni, 16 h

 

CENA REGULARNA:    1950 PLN netto 

               

CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

 

(*) Rabat – 300 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

CENA OBEJMUJE:

 

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.