Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. Trening radzenia sobie z obiekcjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

 

KORZYŚCI  DLA  UCZESTNIKÓW:

 

  • Nabycie umiejętności postępowania z tzw. trudnymi klientami oraz reagowania na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje, a tym samym podniesienie skuteczności sprzedaży.

 

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1. Trudny klient, czyli…?

    Eliminowanie podstawowego błędu atrybucji.

2. Dlaczego popularne typologie trudnych klientów nie mają zastosowania w praktyce?

3. Jak „rozbroić” każdego klienta? Zastosowanie NLP (neurolingwistyczne programowanie)

      w trudnych sytuacjach handlowych:

·    programowanie mentalne – postawa to podstawa!

·    rozpoznanie mapy klienta w kontekście piramidy Maslowa

·    zasada 101

4. Typowe błędy, czyli cegiełki budujące mur oporu klienta – jak ich unikać?

5. Klient wulgarny, agresywny, krzyczący, obrażający… – asertywne techniki postępowania.

6. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami – zasady ogólne:

·    zamiana zarzutu w pytanie

·       parafraza z interpretacją

·    „tak i dlatego…i w związku z tym…i właśnie…”

7. Jak reagować na najczęściej pojawiające się obiekcje?:

·   „Macie za wysokie ceny”

·   „Nie mam czasu”

·   „Muszę to przemyśleć”

·  Muszę to skonsultować z…”

·  Nie, bo nie”

·   Jutro, w grudniu, po południu”

·   „Wolę produkty/usługi firmy XYZ”

8. Reklamacje:

·    Formuła Prezentu w ośmiu krokach.

9. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników i zakończenie szkolenia.

 

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

 

  • interaktywne mini-wykłady,
  • scenki z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna,
  • case study,
  • ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach,
  • dyskusja moderowana,
  • analiza materiałów filmowych.

 

 

 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  2 dni, 16h

 

 

CENA REGULARNA:    1750 PLN netto

 

CENA FIRST MINUTE:  1490 PLN netto (*)

 

(*) Rabat  260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

 

CENA OBEJMUJE:

 

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiaca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób!