Trenerzy

Agnieszka Jabłońska

Trener biznesu i coach.

Absolwentka studiów MBA o specjalności „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studiów podyplomowych „Coaching” w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy oraz Szkoły Trenerów Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego.

Posiada czteroletnie doświadczenie trenerskie i dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, głównie w zakresie obsługi klienta i strukturach handlowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i coachingów z następujących obszarów tematycznych: komunikacja w kontaktach z klientami, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, automotywacja, asertywność, praca z trudnym klientem, zarządzanie czasem i stresem, obsługa klienta przez telefon, komunikacja w obsłudze klienta, komunikacja w organizacji, budowanie zespołów, obsługa klienta przez telefon, skuteczne negocjacje handlowe, podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży.

Prowadziła szkolenia m.ni. dla: Towimor S.A., Worwag Pharma, Danone Sp. Z o.o., Sempre maszyny i urządzenia, Bardusch Polska, Mueller Fabryka Świec, Makoma sp. z o.o., JHJ sp. z o.o, Pracownia HR, Edoradca sp. z o.o., Twój ogród s. c., Digitouch sp. z o.o., PHUHast, , Profit Okna s. c., Grafco s. c., PPHU Karel, Perfekt Gaul. sp. j, F.H.U. Tora, Szkoła językowa Languacentre, Jama s. c., SWS Kancelaria Prawna i wielu innych.

Michał Bloch

Psycholog społeczny, coach, trener biznesu, ekspert HR.

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET. Certyfikowany coach ACC ICF oraz metodologii CoachWise™

Jako coach, członek ICF Polska oraz ICF Global, lider komunikacji w Komitecie Warszawskim Międzynarodowej Federacji Coachów, specjalizuje się w pracy z rozwojem oraz efektywnością menedżerską/ekspercką/liderską. Jako trener biznesu specjalizuje się w inspiracyjnych szkoleniach przywódczych oraz szkoleniach z zakresu umiejętności coachingowych dla menedżerów. Jako ekspert HR wspiera firmy i organizacje w obszarach: doradztwa kadrowego, rekrutacji i selekcji kadr, rozwoju pracowników i szkoleń.

Jego klientami byli/są pracownicy firm: DnB Nord, PKO BP SA, AVIVA, TaxCare, Bayer, Aktio Group, Ernst&Young Academy of Business, Grupa SET, Ascen sp. z o.o., Polska Grafika Samochodowa, INS-Bud, Totalizator Sportowy, Regionalny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, Olsztyńska Szkoła Biznesu oraz prywatnych uczelni wyższych Almamer, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i wielu innych.

Marek Naumiuk

Trener biznesu, Mistrz Praktyk NLP.

Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uczeń m.in. Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt.

Praktyk biznesu. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych, z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwijania kompetencji menadżerskich (budowanie zespołów, rekrutacje, zarządzanie i motywowanie podwładnych, wsparcie rozwoju pracowników, coaching, oceny okresowe) oraz kompetencji handlowych (standardy wizyty handlowej, etapy i techniki sprzedaży, obsługa klienta, merchandising, negocjacje handlowe, windykacje).

Szkolił pracowników m.in.: Alior Banku, Poczty Polskiej, PZU, NFZ, Zara, Big Star, Ochnik, Marks & Spencer, Venezia, Zdrovit, Fabryki Galanterii Czekoladowej EDBOL, Rieber Foods Polska S.A., PPW Morfeusz, Medax Ostrowiec Św., Centrum Ogrodnicze Żulicki, Ségécé Polska Sp. z o.o., Miejska Energetyka Cieplna Ostrowiec Św., Kapsch Telamatic Services Poland, Vobis, AISEC i wielu innych.

Agnieszka Telega

Psycholog, trener, ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Intra.

Aktywna zawodowo od 1997 roku. Zdobywała doświadczenia w korporacjach z polskim i obcym kapitałem. W latach 1997 – 2002 pracowała w strukturach sprzedaży, na stanowiskach od Przedstawiciela Handlowego po Key Account Managera, w sektorze B2B oraz B2C. Od 2003 – 2008 zatrudniona w dziale personalnym. Zbudowała strategie dwóch działów personalnych, budowała Systemy Ocen Pracowniczych, motywacyjne oraz strategie rozwoju pracowników. Jako HR Manager odpowiadała m.in. za Employer Branding, wdrożenie Systemu Zarządzania Kompetencjami i dopasowania do niego wszystkich procesów personalnych.

Od roku 2003 prowadzi szkolenia. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich (budowanie zespołu, motywowanie pracowników, delegowanie i egzekwowanie zadań, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, zarządzanie sytuacyjne, selekcja i rekrutacja personelu, ośrodki ocen i rozwoju, zarządzanie kompetencjami), kompetencji handlowych (telefoniczna obsługa klienta, prospecting, umiejętności osobiste sprzedawcy) oraz kompetencji osobistych (asertywność, skuteczna komunikacja, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, obrona przed lobbingiem, warsztaty strategii osobistej)

Realizowała szkolenia m.in. dla: Grupa Allegro (allegro.pl, aukro.cz, aukro.ru, aukro.hu, otodom.pl, otomo.pl i.in.), Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Mars Polska sp. z o.o., Bank Spółdzielczy, Polska Telefonia Cyfrowa ERA i wielu innych.

Anna Gucwa

Trener i 12 letni praktyk biznesu.

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Jest kilkunastoletnim praktykiem sprzedaży i zarządzania. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z podnoszeniem skuteczności działów sprzedaży i doskonalenia kompetencji kierowniczych. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami interpersonalnymi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc.

Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych. Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.

Preferencje Cookies

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies i podobnych technologii. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą poniższych opcji. Ustawienia możesz zmienić w dowolnym momencie.