KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
• Poznają kluczowe nowoczesne techniki sprzedaży przez telefon;
• Dowiedzą się, jak zaczynać rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klienta;
• Nauczą się zadawać klientom pytania, na które uzyskają odpowiedzi, jakich potrzebują;
• Dowiedzą się jak docierać do osób decyzyjnych i prezentować im ofertę;
• Poznają skuteczne strategie reagowania na obiekcje klientów i finalizowania sprzedaży;
• Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez telemarketerów błędy;
• Nauczą się eliminować nieprzynoszące zysków czynności i efektywniej planować
i wykorzystywać czas pracy.
PROGRAM SZKOLENIA:
I ZARZĄDZANIE CZASEM W TELESPRZEDAŻY – JAK PLANOWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ
CZAS, BY PODNIEŚĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ?
• Siedem sposobów na oszczędzenie czasu i zachowanie skupienia
• Zamiana działań reaktywnych na proaktywne
• Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i eliminowania tzw. „złodziei czasu”
• Kontrola:
- nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania
- nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości
- nad rozmową: wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie
- nad narzędziami: zacznij skutecznie wykorzystywać narzędzie, które posiadasz
(CRM, poczta elektroniczna)
II JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ, BY KLIENT NIE ZREZYGNOWAŁ W CZASIE WSTĘPNEJ
WYMIANY ZDAŃ?
• Przedstawianie się – Twoja chwila prawdy
• „Cold calls”, czyli dzwonienie na zimno – tak czy nie?
• Zasada wielokrotnego kontaktu
• Do tanga trzeba dwojga, czyli duet: telefon + poczta elektroniczna
• Strategie związane z przedstawianiem się
III JAK DOCIERAĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH?
• Odwieczny dylemat telemarketera, czyli jak zidentyfikować i ominąć „strażników
dostępu” (sekretarki, asystenci itd.)
• Strategie docierania do osób decyzyjnych
IV JAK PREZENTOWAĆ TO, CO CHCĘ SPRZEDAĆ?
• Czym się różni opowiadanie od sprzedawania?
• Stary vs nowy model sprzedaży - złota reguła rozmowy handlowej
• Aktywne słuchanie jako klucz do sukcesu w telesprzedaży – jak i o co pytać klienta?
• Prezentacja oferty:
- stosowanie języka korzyści
- jaka jest wasza przewaga konkurencyjna?
- kolejność przedstawiania argumentów sprzedażowych – „efekt fajki”
- sformułowania, których należy unikać
V JAK ODPOWIADAĆ NA OBIEKCJE KLIENTÓW?
• Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?
• Pięć głównych rodzajów obiekcji
• Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami
VI JAK SFINALIZOWAĆ SPRZEDAŻ?
• Jak rozpoznać sygnały zakupowe wysyłane przez klienta?
• Dlaczego stare sposoby finalizowania sprzedaży są dziś nieskuteczne?
• Strategie finalizowania sprzedaży
VII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
SZKOLENIE STACJONARNE
Czas trwania: 1 dzień (8h) 09.00-17.00
Ilość osób: 1-8
CENA REGULARNA: 990 PLN netto
CENA FIRST MINUTE: 890 PLN netto (*)
(*) Rabat 260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem
CENA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
- autorskie materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- obiad
- serwis kawowy całodzienny
- konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian do 1 miesiąca po szkoleniu
SZKOLENIE LIVE ONLINE
Czas trwania: 1 dzień (7h) 09.00-16.00
Ilość osób: 1-8
CENA REGULARNA: 840 PLN netto
CENA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem
- autorskie materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- przygotowanie techniczne do pracy online
- dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
- konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian do 1 miesiąca po szkoleniu
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.