Agnieszka Jabłońska
Trener biznesu i coach.
Absolwentka studiów MBA o specjalności "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studiów podyplomowych "Coaching" w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy oraz Szkoły Trenerów Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego.
Posiada czteroletnie doświadczenie trenerskie i dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, głównie w zakresie obsługi klienta i strukturach handlowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i coachingów z następujących obszarów tematycznych: komunikacja w kontaktach z klientami, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, automotywacja, asertywność, praca z trudnym klientem, zarządzanie czasem i stresem, obsługa klienta przez telefon, komunikacja w obsłudze klienta, komunikacja w organizacji, budowanie zespołów, obsługa klienta przez telefon, skuteczne negocjacje handlowe, podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży. Prowadziła szkolenia m.ni. dla: Towimor S.A., Worwag Pharma, Danone Sp. Z o.o., Sempre maszyny i urządzenia, Bardusch Polska, Mueller Fabryka Świec, Makoma sp. z o.o., JHJ sp. z o.o, Pracownia HR, Edoradca sp. z o.o., Twój ogród s. c., Digitouch sp. z o.o., PHUHast, , Profit Okna s. c., Grafco s. c., PPHU Karel, Perfekt Gaul. sp. j, F.H.U. Tora, Szkoła językowa Languacentre, Jama s. c., SWS Kancelaria Prawna…
Michał Bloch
Psycholog społeczny, coach, trener biznesu, ekspert HR.
Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET. Certyfikowany coach ACC ICF oraz metodologii CoachWise™
Jako coach, członek ICF Polska oraz ICF Global, lider komunikacji w Komitecie Warszawskim Międzynarodowej Federacji Coachów, specjalizuje się w pracy z rozwojem oraz efektywnością menedżerską/ekspercką/liderską. Jako trener biznesu specjalizuje się w inspiracyjnych szkoleniach przywódczych oraz szkoleniach z zakresu umiejętności coachingowych dla menedżerów. Jako ekspert HR wspiera firmy i organizacje w obszarach: doradztwa kadrowego, rekrutacji i selekcji kadr, rozwoju pracowników i szkoleń.
Jego klientami byli/są pracownicy firm: DnB Nord, PKO BP SA, AVIVA, TaxCare, Bayer, Aktio Group, Ernst&Young Academy of Business, Grupa SET, Ascen sp. z o.o., Polska Grafika Samochodowa, INS-Bud, Totalizator Sportowy, Regionalny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, Olsztyńska Szkoła Biznesu oraz prywatnych uczelni wyższych Almamer, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej…
Marek Naumiuk
Trener biznesu, Mistrz Praktyk NLP.
Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach.
Uczeń m.in. Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt.
Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwijania kompetencji menadżerskich (budowanie zespołów, rekrutacje, zarządzanie i motywowanie podwładnych, wsparcie rozwoju pracowników, coaching, oceny okresowe) oraz kompetencji handlowych (standardy wizyty handlowej, etapy i techniki sprzedaży, obsługa klienta, merchandising, negocjacje handlowe, windykacje).
Szkolił pracowników m.in.: Alior Banku, Poczty Polskiej, PZU, NFZ, Zara, Big Star, Ochnik, Marks & Spencer, Venezia, Zdrovit, Fabryki Galanterii Czekoladowej EDBOL, Rieber Foods Polska S.A., PPW Morfeusz, Medax Ostrowiec Św., Centrum Ogrodnicze Żulicki, Ségécé Polska Sp. z o.o., Miejska Energetyka Cieplna Ostrowiec Św., Kapsch Telamatic Services Poland, Vobis, AISEC...
Agnieszka Telega
Psycholog, trener, ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Intra.
Aktywna zawodowo od 1997 roku. Zdobywała doświadczenia w korporacjach z polskim i obcym kapitałem. W latach 1997 – 2002 pracowała w strukturach sprzedaży, na stanowiskach od Przedstawiciela Handlowego po Key Account Managera, w sektorze B2B oraz B2C. Od 2003 – 2008 zatrudniona w dziale personalnym. Zbudowała strategie dwóch działów personalnych, budowała Systemy Ocen Pracowniczych, motywacyjne oraz strategie rozwoju pracowników. Jako HR Manager odpowiadała m.in. za Employer Branding, wdrożenie Systemu Zarządzania Kompetencjami i dopasowania do niego wszystkich procesów personalnych.
Od roku 2003 prowadzi szkolenia. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich (budowanie zespołu, motywowanie pracowników, delegowanie i egzekwowanie zadań, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, zarządzanie sytuacyjne, selekcja i rekrutacja personelu, ośrodki ocen i rozwoju, zarządzanie kompetencjami), kompetencji handlowych (telefoniczna obsługa klienta, prospecting, umiejętności osobiste sprzedawcy) oraz kompetencji osobistych (asertywność, skuteczna komunikacja, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, obrona przed lobbingiem, warsztaty strategii osobistej)
Realizowała szkolenia m.in. dla: Grupa Allegro (allegro.pl, aukro.cz, aukro.ru, aukro.hu, otodom.pl, otomo.pl i.in.), Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Mars Polska sp. z o.o., Bank Spółdzielczy, Polska Telefonia Cyfrowa ERA...
Anna Gucwa
Trener, 12 letni praktyk biznesu, absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.
Jest kilkunastoletnim praktykiem sprzedaży i zarządzania. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z podnoszeniem skuteczności działów sprzedaży i doskonalenia kompetencji kierowniczych. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami interpersonalnymi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych. Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.