"Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, lecz od umiejętności kierowania emocjami"
Daniel Goleman
DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:
- dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia
sukcesu
- poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji
- nauczą się lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie
i modyfikować je
- dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej
i pewnosci siebie, a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji
ze współpracownikami/klientami
PROGRAM SZKOLENIA
1. SPOSTRZEGANIE EMOCJI
- Czym różnią się emocje od uczuć?
- Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób
- Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych– czy wysyłam
otoczeniu komunikaty adekwatne do emocji, które odczuwam?
2. PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI
- Co wywołuje nasze emocje?
- Jaki powszechny błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób
nimi zarządzać?
- Model ABC(D) Emocji
3. ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI
- Jak kontrolować własne emocje?
- Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje
emocjonalne?
- Zdrowa i niezdrowa semantyka
- Pięć Zasad Zdrowego Myślenia
4. WYKORZYSTANIE EMOCJI
- Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?
- Zdolność motywowania się – Trójkąt Kompetencji
5. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH
- Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza
- Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych. Jak uniknąć
powszechnyc błędów w wyrażaniu empatii?
- Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania
innych osób
6. SZEŚĆ ZASAD INTELIGANCJI EMOCJONALNEJ W MIEJSCU PRACY
- Emocje są informacją
- Możemy próbować ignorować emocje, ale to nie działa
- Możemy starać się ukrywać emocje, ale nie wychodzi nam to tak dobrze, jak sądzimy
- Dobre decyzje muszą zawierać w sobie emocje
- Emocje rządzą się logicznymi zasadami
- Istnieją uniwersalne reguły emocjonalne, ale jest też indywidualna specyfika emocjonalna
7. PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW.
8. PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.
SZKOLENIE STACJONARNE
Czas trwania: 2 dni (16h) 09.00-17.00
Ilość osób: 1-8
CENA REGULARNA: 1750 PLN netto
CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)
(*) Rabat 260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem
CENA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
- autorskie materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- obiad
- serwis kawowy całodzienny
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
SZKOLENIE LIVE ONLINE
Czas trwania: 2 dni (14h) 09.00-16.00
Ilość osób: 1-8
CENA REGULARNA: 1390 PLN netto
CENA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem
- autorskie materiały szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- przygotowanie techniczne do pracy online
- dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.