KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
- Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży, dzięki którym pozyskają klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż
- Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego
- Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się ich unikać
- Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje)
- Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy, nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu
PROGRAM SZKOLENIA
1. Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.
- Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
- Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji
- Zaprogramuj się na sukces –wykorzystanie programowania neurolingwityczne (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych
2. Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.
3. Przygotowanie do rozmowy handlowej:
- Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
- Analiza Przewagi Konkurencyjnej
- Check-lista:
- informacje o firmie,
- informacje o produkcie/usłudze,
- informacje o sobie,
- informacje o kliencie.
4. Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:
- Efekt pierwszego wrażenia
- Zasady handlowego savoir-vivre
- Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?
- mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała
- głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca
5. Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?
- Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
- Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza
- Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30
6. Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:
- Zasady skutecznej argumentacji:
- hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży
- zjawisko „klęski urodzaju”
- Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta
- Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak ich unikać?
- „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem
7. „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?
- Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny
8. Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:
- Bumerang
- Pytania otwarte
- Uprzedzanie
- Referencje
- Motywowanie
9. Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:
- Analiza najczęściej popełnianych błędów
10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.
11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…
- Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych
12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.
SZKOLENIE STACJONARNE
(Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków)
Czas trwania: 2 dni * 8h (09.00-17.00)
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1950 PLN netto/osoba + 23% VAT
CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto/osoba + 23% VAT (*)
(*) - rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem
CENA OBEJMUJE:
• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• obiad
• serwis kawowy całodzienny
• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
SZKOLENIE OTWARTE - LIVE ONLINE
Czas trwania: 2 dni * 7h (09.00-16.00) z przerwami
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1500 PLN netto/osoba + 23% VAT
CENA OBEJMUJE:
• intensywne warsztaty ONLINE z trenerem-ekspertem
• autorskie materiały szkoleniowe
• imienny certyfikat uczestnictwa
• przygotowanie techniczne do pracy online
• dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
• konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.