Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

 

KORZYŚCI  DLA  UCZESTNIKÓW:

 

  • Nabycie umiejętności postępowania w sytuacjach trudnych w kontakcie z  klientami oraz reagowania na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje, a tym samym podniesienie skuteczności sprzedaży.            

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1. Trudny klient, czyli…?

  • Dlaczego popularne typologie trudnych klientów nie mają zastosowania w praktyce?
  • Eliminowanie podstawowego błędu atrybucji

2. Co decyduje o sukcesie w trudnych rozmowach z klientami?

  • Trójkąt kompetencji
  • Równanie sukcesu

3. Jakiej komunikacji oczekują nasi klienci?

4. Jak cię widzą, tak widzą twoją firmę, czyli o wpływie twojego sposobu komunikowania się na wizerunek

     firmy

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej
  • Kreowanie wizerunku profesjonalisty

5. Skuteczna komunikacja w sytuacjach konfliktowych z klientem

  • 4 typy osobowości - 4 sposoby komunikacji
  • Określenie własnego typu osobowości i jego wpływu na sposób komunikowania się z klientem
  • Identyfikowanie typu osobowości klienta i dostrojenie do niego sposobu komunikacji

6. Jak "rozbroić" każdego klienta? Zastosowanie NLP (neurolongwistyczne programowanie) w trudnych sytuacjach w  procesie obsługi

  •  Programowanie mentalne
  • Rozpoznanie mapy klienta w kontekście piramidy Maslowa
  • Zasada 101
  • Słowa-klucze

7. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów

  • Zamiana zarzutu w pytanie
  • Parafraza z interpretacją
  • "Tak i dlatego... i w związki z tym... i z tego powodu właśnie"
  • Reakcja na sztuczki i manipulacje ze strony klienta - jak się przed nimi bronić?

8. Typowe błędy, czyli cegiełki budujące mur oporu klienta - jak ich unikać?

9. Jak radzić sobie z typowymi próbami zbycia rozmówcy przez klienta?

  • "Nie jestem zainteresowany, bo nie..."
  • "Nie mam czasu"
  • "Muszę to przemyśleć"
  • "Muszę to skunsultować z..."
  • "Jutro, w grudniu, po południu..."
  • "Wolę produkty/usługi firmy XYZ"

10. Jak reagować na obiekcje wyspecjalizowanych odbiorców?

  • Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?
  • Pięć główmnych rodzajów obiekcji
  • Strategie radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami
  • Najczęściej popełniane błędy w komunikacji
  • "Czarna lista" - sformułowanie, których należy unikać w kontakcie z klientami

11. Słowa i zwroty, które pozwalają budować pozytywne relacje z klientami

  • Metoda PCK, czyli język korzyści w praktyce
  • "Zielona lista" - sformułowania zalecane w kontakcie z kontrahentami

12. Asertywność w obsłudze klienta. Sposoby radzenia sobie z klientem manipulującym,

      wulgarnym, agresywnym, krzyczącym, obrażającym, krytykującym

  • Odróżnianie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych
  • Stawianie granic klientowi
  • Metoda stopniowania reakcji Pameli Butler
  • Zdarta płyta
  • Zamiana oceny na opinię
  • Sprowadzanie krytyki do konkretów
  • Wyrażanie próśb i oczekiwań w sposób jasny  i bezpośredni - gdy rozmówca jest trudny i napastliwy

13. Naucz się, jak eliminować blokery asertywności i radzić sobie ze stresem i negatywnymi emocjami

     w kontakcie z tzw."trudnymi klientami"

  • Dlaczego czasami zachowujesz się nieasertywnie?
  • Model ABCD emocji
  • Asertywny monolog wewnętrzny
  • Racjonalna Autoanaliza

14. Analiza mocnych i słabych stron w procesie obsługi klienta.

15. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników i zakończenie szkolenia.


SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania szkolenia:  2 dni (16h) 09.00-17.00

Ilość Uczestników: 1-8

CENA REGULARNA:           1750 PLN netto

CENA FIRST MINUTE:  1490 PLN netto (*)

(*) Rabat  260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

CENA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • obiad
  • serwis kawowy całodzienny
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiaca po szkoleniu

SZKOLENIE LIVE ONLINE

Czas trwania szkolenia: 2 dni (14h) 09.00-16.00

Ilość Uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1390 PLN netto

CENA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • przygotowanie techniczne do pracy online
  • dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiaca po szkoleniu



 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób!