Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta.

dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży, dzięki którym pozyskają klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż.
  • Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego.
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się ich unikać.
  • Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje).
  • Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy, nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu.

Program szkolenia
  1. Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.
    • Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
    • Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji.
    • Zaprogramuj się na sukces – wykorzystanie programowania neurolingwistycznego (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych.
  2. Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.
  3. Przygotowanie do rozmowy handlowej:
    • Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
    • Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
    • Checklista:
      • informacje o firmie,
      • informacje o produkcie/usłudze,
      • informacje o sobie,
      • informacje o kliencie.
  4. Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:
    • Efekt pierwszego wrażenia.
    • Zasady handlowego savoir-vivre.
    • Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?
      • mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała,
      • głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca.
  5. Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?
    • Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
    • Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza.
    • Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30.
  6. Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:
    • Zasady skutecznej argumentacji:
      • hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży,
      • zjawisko „klęski urodzaju”.
    • Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta.
    • Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak ich unikać?
    • „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem.
  7. „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?
    • Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny.
  8. Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:
    • Bumerang.
    • Pytania otwarte.
    • Uprzedzanie.
    • Referencje.
    • Motywowanie.
  9. Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:
    • Analiza najczęściej popełnianych błędów.
  10. Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.
  11. Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…
    • Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych.
  12. Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.
METODY SZKOLENIOWE
  • gry i symulacje,
  • mini wykłady, case study,
  • dyskusja moderowana,
  • ćwiczenia indywidualne, w parach,
  • analiza nagrań wideo.

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h), 09.00-17.00
Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1950 PLN NETTO
CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN NETTO (*)

(*) Rabat 300 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem,
  • autorskie materiały szkoleniowe,
  • obiad,
  • serwis kawowy całodzienny,
  • imienny certyfikat uczestnictwa,
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.

SZKOLENIE LIVE ONLINE

Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 h), 09.00-16.00
Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1500 PLN NETTO

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem,
  • autorskie materiały szkoleniowe,
  • dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi,
  • przygotowanie techniczne do pracy online,
  • imienny certyfikat uczestnictwa,
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Preferencje Cookies

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies i podobnych technologii. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą poniższych opcji. Ustawienia możesz zmienić w dowolnym momencie.