dzięki szkoleniu uczestnicy:
- Poznają skuteczne, sprawdzone w praktyce zasady i techniki sprzedaży, dzięki którym pozyskają klientów konkurencji i zwiększą sprzedaż.
- Uświadomią sobie własne mocne strony oraz stworzą Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego.
- Uświadomią sobie najczęściej popełniane błędy w zakresie obsługi klienta oraz nauczą się ich unikać.
- Nauczą się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta (zastrzeżenia, reklamacje, obiekcje).
- Poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami w pracy, nauczą się przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu.
Program szkolenia
- Kompetentny handlowiec: Wiedza – Umiejętności – Postawa.
- Co decyduje o sukcesie w pracy handlowca?
- Równanie sukcesu według Instytutu Perswazji.
- Zaprogramuj się na sukces – wykorzystanie programowania neurolingwistycznego (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych.
- Pięć etapów skutecznej rozmowy handlowej.
- Przygotowanie do rozmowy handlowej:
- Co musisz wiedzieć przed spotkaniem z klientem?
- Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
- Checklista:
- informacje o firmie,
- informacje o produkcie/usłudze,
- informacje o sobie,
- informacje o kliencie.
- Nawiązanie kontaktu z klientem, czyli skuteczna autoprezentacja handlowca:
- Efekt pierwszego wrażenia.
- Zasady handlowego savoir-vivre.
- Komunikacja niewerbalna – w jaki sposób może wzmocnić nasz przekaz werbalny?
- mowa ciała: mimika, gesty, postawa ciała,
- głos: niedoceniane narzędzie pracy handlowca.
- Rozpoznanie potrzeb klienta. Jak to zrobić?
- Metoda PCK – co naprawdę kupuje klient?
- Aktywne słuchanie: pytania otwarte, pytania zamknięte, parafraza.
- Złota zasada rozmowy handlowej: 70/30.
- Prezentacja produktu za pomocą języka korzyści:
- Zasady skutecznej argumentacji:
- hot-dog: wykorzystanie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w sprzedaży,
- zjawisko „klęski urodzaju”.
- Dopasowanie prezentacji handlowej do typologii klienta.
- Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne – jak ich unikać?
- „Czarna Lista” – zakazane zwroty w rozmowie z klientem.
- Zasady skutecznej argumentacji:
- „Za drogo” – jak radzić sobie z obiekcjami cenowymi klienta?
- Podstawowe zasady negocjacji cenowych i techniki obrony ceny.
- Inne typowe obiekcje klientów – techniki reagowania:
- Bumerang.
- Pytania otwarte.
- Uprzedzanie.
- Referencje.
- Motywowanie.
- Nowoczesne zasady finalizacji sprzedaży:
- Analiza najczęściej popełnianych błędów.
- Kluczowe reguły psychologii sprzedaży.
- Analiza własnych mocnych i słabych stron – sprzedawałbym więcej, gdyby…
- Stworzenie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Handlowych.
- Podsumowanie, odpowiedzi na pytania Uczestników oraz zakończenie szkolenia.
METODY SZKOLENIOWE
- gry i symulacje,
- mini wykłady, case study,
- dyskusja moderowana,
- ćwiczenia indywidualne, w parach,
- analiza nagrań wideo.
SZKOLENIE STACJONARNE
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h), 09.00-17.00
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1950 PLN NETTO
CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN NETTO (*)
(*) Rabat 300 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- obiad,
- serwis kawowy całodzienny,
- imienny certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
SZKOLENIE LIVE ONLINE
Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 h), 09.00-16.00
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1500 PLN NETTO
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi,
- przygotowanie techniczne do pracy online,
- imienny certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.