Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.

Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, lecz od umiejętności kierowania emocjami.

Daniel Goleman

dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu,
  • poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji,
  • nauczą się lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie i modyfikować je,
  • dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej i pewności siebie, a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji ze współpracownikami/klientami.

Program szkolenia
  1. SPOSTRZEGANIE EMOCJI
    • Czym różnią się emocje od uczuć?
    • Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób.
    • Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych – czy wysyłam otoczeniu komunikaty adekwatne do emocji, które odczuwam?
  2. PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI
    • Co wywołuje nasze emocje?
    • Jaki powszechnych błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób nimi zarządzać?
    •   Model ABC(D) Emocji.
  3. ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI
    • Jak kontrolować własne emocje?
    • Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje emocjonalne?
    • Zdrowa i niezdrowa semantyka.
    • Pięć Zasad Zdrowego Myślenia.
  4. WYKORZYSTANIE EMOCJI
    • Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?
    • Zdolność motywowania się – Trójkąt Kompetencji.
  5. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH
    • Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza.
    • Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych. Jak uniknąć powszechnych błędów w wyrażaniu empatii?
    • Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania innych osób.
  6. SZEŚĆ ZASAD INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W MIEJSCU PRACY
    • Emocje są informacją.
    • Możemy próbować ignorować emocje, ale to nie działa.
    • Możemy starać się ukrywać emocje, ale nie wychodzi nam to tak dobrze, jak sądzimy.
    • Dobre decyzje muszą zawierać w sobie emocje.
    • Emocje rządzą się logicznymi zasadami.
    • Istnieją uniwersalne reguły emocjonalne, ale jest też indywidualna specyfika emocjonalna.
  7. PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW.
  8. PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.
METODY SZKOLENIOWE
  • gry i symulacje,
  • mini wykłady, case study,
  • dyskusja moderowana,
  • ćwiczenia indywidualne, w parach,
  • analiza nagrań wideo.

SZKOLENIE STACJONARNE

Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h), 09.00-17.00
Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1750 PLN NETTO
CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN NETTO (*)

(*) Rabat 260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem,
  • autorskie materiały szkoleniowe,
  • obiad,
  • serwis kawowy całodzienny,
  • imienny certyfikat uczestnictwa,
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.

SZKOLENIE LIVE ONLINE

Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 h), 09.00-16.00
Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA: 1390 PLN NETTO

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem,
  • autorskie materiały szkoleniowe,
  • dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi,
  • przygotowanie techniczne do pracy online,
  • imienny certyfikat uczestnictwa,
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Preferencje Cookies

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies i podobnych technologii. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą poniższych opcji. Ustawienia możesz zmienić w dowolnym momencie.