-
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta.
Zapraszamy na szkolenie „Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta”, gdzie dowiesz się, co decyduje o sukcesie w pracy handlowca. Nauczysz się wykorzystywać programowanie neurolingwistyczne (NLP) do zwiększenia efektów sprzedażowych oraz poznasz pięciu etapów skutecznej rozmowy handlowej. Przygotujemy Cię do takiej rozmowy, pokażemy jak nawiązać kontakt z klientem oraz jak rozpoznać jego potrzeby. Nauczymy Cię skutecznej argumentacji…
-
Skuteczna komunikacja interpersonalna.
Komunikacja to jeden z kluczowych elementów kontaktów interpersonalnych. Na szkoleniu nauczysz się porozumiewać z innymi, rozumieć ich potrzeby i budować lepsze relacje. Poznasz m.in. trójkąt kompetencji, skalę inteligencji interpersonalnej oraz 8 filarów skutecznej komunikacji. Nauczysz się również jak radzić sobie z barierami komunikacyjnymi, odczytywać komunikaty niewerbalne oraz dopasować styl komunikacji do poszczególnych typów osobowości. Nauczysz…
-
Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
Odkryj swoją inteligencję emocjonalną i naucz się skutecznie zarządzać swoimi emocjami. Podczas szkolenia poznasz różnicę między emocjami a uczuciami, nauczysz się rozpoznawać i nazywać emocje innych, a także wyrażać własne w sposób zrozumiały dla otoczenia. Dzięki modelowi ABC(D) Emocji, nauczysz się przyczynowo-skutkowego rozumienia emocji i kontrolowania swoich reakcji emocjonalnych. Dowiesz się również, jak wykorzystywać emocje…
-
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
Dowiesz się, jak stres wpływa na Twoje zdrowie i naucz się rozpoznawać symptomy jego występowania. Na szkoleniu poznasz źródła stresu w pracy i dowiesz się, jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu. Dzięki metodzie 7 kroków nauczysz się skutecznie zarządzać stresem w pracy. Przećwiczysz techniki wspomagające radzenie sobie ze stresem, które pomogą Ci zadbać o równowagę między pracą…
-
Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. „trudnymi ludźmi”.
Zapraszamy na trening z asertywności! Nauczysz się, czym jest asertywność i jakie korzyści przynosi w pracy oraz życiu prywatnym. Rozwiążesz test asertywności, wyeliminujesz blokery oraz nauczysz się odróżniać zachowania asertywne od nieasertywnych. Poznasz skuteczne strategie radzenia sobie z trudnymi ludźmi oraz stworzysz indywidualny plan rozwoju asertywności. Metody szkoleniowe, takie jak gry, dyskusje i analiza nagrań…
-
Zarządzanie zespołem. Techniki i narzędzia menedżera.
Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zespołem! Dowiedz się, jak przekładać strategię na działania, budować autorytet przełożonego oraz efektywnie zarządzać zespołem. Na szkoleniu poznasz różne style zarządzania oraz etapy rozwoju pracowników, co pozwoli Ci dostosować się do każdej sytuacji. Nauczysz się również delegować zadania, ustalać jasne zasady pracy oraz motywować zespół. Szkolenie opiera się na różnorodnych…
-
Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne w praktyce.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz trójkąt kompetencji negocjacyjnych oraz równanie sukcesu. Dowiesz się, jakie style prowadzenia negocjacji istnieją, jakie są ich zalety i wady, jakie są typy negocjacji oraz poznasz związane z nimi korzyści i niebezpieczeństwa. Nauczysz się, jak przygotować się do negocjacji, w tym jak określić cele negocjacyjne i oszacować wielkość ZOPA (Zone…
-
Zarządzanie czasem i organizacja pracy
Zarządzanie czasem to klucz do sukcesu i spełnienia w życiu zawodowym oraz prywatnym. Przyjdź na nasze szkolenie i poznaj tajniki skutecznego rejestrowania budżetu czasu. Dowiesz się jak ustalać cele, planować, podejmować decyzje, realizować i kontrolować swój czas. W trakcie zajęć będziesz mieć okazję do ćwiczeń i analizy własnych działań, a także wypróbowania 20 pomocnych uwag.…