Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, lecz od umiejętności kierowania emocjami.
Daniel Goleman
dzięki szkoleniu uczestnicy:
- dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu,
- poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji,
- nauczą się lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie i modyfikować je,
- dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej i pewności siebie, a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji ze współpracownikami/klientami.
Program szkolenia
- SPOSTRZEGANIE EMOCJI
- Czym różnią się emocje od uczuć?
- Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób.
- Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych – czy wysyłam otoczeniu komunikaty adekwatne do emocji, które odczuwam?
- PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI
- Co wywołuje nasze emocje?
- Jaki powszechnych błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób nimi zarządzać?
- Model ABC(D) Emocji.
- ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI
- Jak kontrolować własne emocje?
- Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje emocjonalne?
- Zdrowa i niezdrowa semantyka.
- Pięć Zasad Zdrowego Myślenia.
- WYKORZYSTANIE EMOCJI
- Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?
- Zdolność motywowania się – Trójkąt Kompetencji.
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH
- Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza.
- Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych. Jak uniknąć powszechnych błędów w wyrażaniu empatii?
- Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania innych osób.
- SZEŚĆ ZASAD INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W MIEJSCU PRACY
- Emocje są informacją.
- Możemy próbować ignorować emocje, ale to nie działa.
- Możemy starać się ukrywać emocje, ale nie wychodzi nam to tak dobrze, jak sądzimy.
- Dobre decyzje muszą zawierać w sobie emocje.
- Emocje rządzą się logicznymi zasadami.
- Istnieją uniwersalne reguły emocjonalne, ale jest też indywidualna specyfika emocjonalna.
- PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW.
- PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.
METODY SZKOLENIOWE
- gry i symulacje,
- mini wykłady, case study,
- dyskusja moderowana,
- ćwiczenia indywidualne, w parach,
- analiza nagrań wideo.
SZKOLENIE STACJONARNE
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h), 09.00-17.00
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1750 PLN NETTO
CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN NETTO (*)
(*) Rabat 260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- obiad,
- serwis kawowy całodzienny,
- imienny certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
SZKOLENIE LIVE ONLINE
Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 h), 09.00-16.00
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1390 PLN NETTO
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi,
- przygotowanie techniczne do pracy online,
- imienny certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.