dzięki szkoleniu uczestnicy:
- Zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania, delegowania, rozliczania z zadań).
- Będą gotowi do rozpoczęcia pracy w nowej roli lub w nowym zespole.
- Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania.
- Zdobędą wiedzę z obszaru najskuteczniejszej metody zarządzania.
Program szkolenia
- ROLA MENEDŻERA W ORGANIZACJI
- Lider a menedżer– zadania i role:
- przekładanie strategii na działania,
- poziom odpowiedzialności i zadania a sposób zarządzania zespołem,
- uprawnienia i ich delegowanie w zależności od roli,
- rola a dobór ludzi do zespołu.
- Budowanie autorytetu przełożonego:
- wiedza merytoryczna a autorytet szefa – o kluczowych kompetencjach przełożonego,
- autorytet na start – jak zbudować autorytet w nowym zespole/nowej roli,
- odbudowa autorytetu.
- Łatwy start, czyli zmiana roli ze współpracownika na przełożonego/dołączenie do zespołu:
- dobre wejście, czyli jak rozpocząć pracę w nowej roli/zespole – expose szefa, rozpoznanie potencjału zespołu,
- Lider a menedżer– zadania i role:
- ZARZĄDZANIE NA MIARĘ POTRZEB – O ZARZĄDZANIU SYTUACYJNYM
- Mój styl kierowania – analiza własnego stylu zarządzania.
- Style kierowania i ich wpływ na jakość pracy zespołu:
- efektywność przełożonego a efektywność pracy zespołu – wzajemna relacja,
- wpływ stylu na sytuacje zagrożenia konfliktami.
- Cechy i umiejętności lidera/menedżera i dopasowanie stylu:
- jak stosować poszczególne style zarządzania – charakterystyka podejowanych działań.
- SKUTECZNOŚĆ MENEDŻERA
- Etapy rozwoju pracowników i ich znaczenie w zarządzaniu:
- charakterystyka poszczególnych pracowników (w zależności od ich rozwoju),
- potrzeby pracowników na każdym etapie,
- sytuacje trudne, czyli ekspert na starcie, w nowej firmie – jak zarządzać wysoko wykwalifikowanymi pracownikami,
- szlifowanie diamentów, czyli w których pracowników warto zacząć inwestować najwięcej – o włączaniu w program Zarządzania Talentami.
- Styl kierowania a etapy rozwoju pracownika:
- komunikacja z pracownikami na każdym etapie,
- wyznaczanie zadań, odpowiedzialności i uprawnień w zależności od etapu rozwoju pracowników.
- Motywacja zespołu:
- motywacja a etapy rozwoju pracowników,
- zależność między zadaniem a poziomem motywacji,
- Etapy rozwoju pracowników i ich znaczenie w zarządzaniu:
- DELEGOWANIE I ROZLICZANIE ZADAŃ
- Przekładanie celów na zadania – dobór zadań do pracowników:
- funkcje, projekty, zadania – zasady delegowania,
- Bariery w delegowaniu i metody przeciwdziałania im:
- kompetencje pracownika a obawy przełożonego – o sposobach nadzoru i egzekwowaniu zadań,
- ustalanie jasnych zasad pracy nad zadaniem.
- Przekładanie celów na zadania – dobór zadań do pracowników:
- PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
METODY SZKOLENIOWE
- gry i symulacje,
- mini wykłady, case study,
- dyskusja moderowana,
- ćwiczenia indywidualne, w parach,
- analiza nagrań wideo.
SZKOLENIE STACJONARNE
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h), 09.00-17.00
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1950 PLN NETTO
CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN NETTO (*)
(*) Rabat 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- obiad,
- serwis kawowy całodzienny,
- imienny certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
SZKOLENIE LIVE ONLINE
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h), 09.00-16.00
Ilość uczestników: 1-8
CENA REGULARNA: 1500 PLN NETTO (**)
(**) Rabat 20% dla każdej kolejnej osoby.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- intensywne warsztaty live training z trenerem-ekspertem,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- dostęp do sprawdzonych platform i narzędzi,
- przygotowanie techniczne do pracy online,
- imienny certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
MINI GRUPY – MAXI EFEKTY
Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.