Marek Naumiuk
Trener biznesu, Mistrz Praktyk NLP.
Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uczeń m.in. Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt.
Praktyk biznesu. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych, z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów handlowców, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwijania kompetencji menadżerskich (budowanie zespołów, rekrutacje, zarządzanie i motywowanie podwładnych, wsparcie rozwoju pracowników, coaching, oceny okresowe) oraz kompetencji handlowych (standardy wizyty handlowej, etapy i techniki sprzedaży, obsługa klienta, merchandising, negocjacje handlowe, windykacje).
Szkolił pracowników m.in.: Alior Banku, Poczty Polskiej, PZU, NFZ, Zara, Big Star, Ochnik, Marks & Spencer, Venezia, Zdrovit, Fabryki Galanterii Czekoladowej EDBOL, Rieber Foods Polska S.A., PPW Morfeusz, Medax Ostrowiec Św., Centrum Ogrodnicze Żulicki, Ségécé Polska Sp. z o.o., Miejska Energetyka Cieplna Ostrowiec Św., Kapsch Telamatic Services Poland, Vobis, AISEC i wielu innych.
Anna Gucwa
Trener i 12 letni praktyk biznesu.
Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.
Jest kilkunastoletnim praktykiem sprzedaży i zarządzania. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z podnoszeniem skuteczności działów sprzedaży i doskonalenia kompetencji kierowniczych. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami interpersonalnymi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc.
Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim. W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych. Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.
