Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

INTELIGENCJA EMOCJONALNA (EQ): zarządzanie emocjami.

"Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, lecz od umiejętności kierowania emocjami"

Daniel Goleman

 

DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

 

  • dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia

    sukcesu

  • poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji
  • nauczą się lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie

    i modyfikować je

  • dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej

     i pewnosci siebie, a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji

     ze współpracownikami/klientami

 

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

I   SPOSTRZEGANIE EMOCJI

  •   Czym różnią się emocje od uczuć?
  •   Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób
  •  Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych– czy wysyłam

     otoczeniu komunikaty adekwatne do emocji, które odczuwam?

 

II  PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI

  •   Co wywołuje nasze emocje?
  •   Jaki powszechny błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób

      nimi zarządzać?

  •   Model ABC(D) Emocji

 

III  ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI

  •   Jak kontrolować własne emocje?
  •   Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje

        emocjonalne?

  •   Zdrowa i niezdrowa semantyka
  •   Pięć Zasad Zdrowego Myślenia

 

IV  WYKORZYSTANIE EMOCJI

  •   Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?
  •   Zdolność motywowania się – Trójkąt Kompetencji

 

V   INTELIGENCJA EMOCJONALNA W RELACJACH INTERPERSONALNYCH

  •   Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza
  •   Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych. Jak uniknąć

       powszechnyc błędów w wyrażaniu empatii?

  •  Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania

       innych osób

 

VI  6 ZASAD INTELIGANCJI EMOCJONALNEJ W MIEJSCU PRACY

  • Emocje są informacją
  • Możemy próbować ignorować emocje, ale to nie działa
  • Możemy starać się ukrywać emocje, ale nie wychodzi nam to tak dobrze, jak sądzimy
  • Dobre decyzje muszą zawierać w sobie emocje
  • Emocje rządzą się logicznymi zasadami
  • Istnieją uniwersalne reguły emocjonalne, ale jest też indywidualna specyfika emocjonalna

 

VII  PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW.

VIII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.

 

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

 

  • interaktywne mini-wykłady,
  • scenki z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna,
  • ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w malych grupach,
  • dyskusja,
  • analiza materiałów filmowych.

 

 

 

CENA REGULARNA:       1750 PLN netto

 

CENA FIRST MINUTE:   1490 PLN netto (*)

 

(*)  Rabat  260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

 

CENA OBEJMUJE:

 

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.