Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. "trudnymi ludźmi"

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

poznają praktyczne asertywne techniki, dzięki którym nauczą się modyfikować swoje

   zachowanie w interakcjach społecznych, a tym samym będą bardziej skuteczni w kontaktach

   z ludźmi

dowiedzą się, jak wyrażać swoje uczucia i opinie, walczyć o własne prawa i wyznaczać granice,

    zachowując jednocześnie spokój

dowiedzą się, w jaki  sposób radzić sobie z dziesięcioma klasycznymi typami trudnych ludzi.

   Agresywnym, Marudą, Milczkiem, Potakiwaczem, Negatywistą, Mądralą i Niezdecydowanym itp.

 

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

MODUŁ 1. ASERTYWNY, CZYLI  JAKI?

  • Czym jest, a czym nie jest asertywność?
  • Korzyści z bycia asertywnym w pracy
  • Korzyści z bycia asertywnym w życiu prywatnym

 

MODUŁ 2. MAPA ASERTYWNOŚCI – TEST

  • W jakich sytuacjach korzystasz ze swojego prawa do asertywnego zachowania,  a w jakich masz z tym kłopot?
  • Jak w różnych sytuacjach radzisz sobie z wyrażaniem siebie i uwzględnianiem praw innych osób?
  • Nad asertywnością w jakich obszarach powinieneś popracować w pierwszej kolejności?

 

MODUŁ 3. NAUCZ SIĘ ODRÓŻNIAĆ ZACHOWANIA ASERTYWNE OD NIEASERTYWNYCH

  • Czy można być „za bardzo asertywnym”?
  • Trzy podstawowe style zachowań w kontaktach międzyludzkich
  • Cechy charakterystyczne, konsekwencje i typowe zwroty dla stylu asertywnego, pasywnego i agresywnego

 

MODUŁ 4. WYELIMINUJ BLOKERY ASERTYWNOŚCI

  • Dlaczego są sytuacje, w których zachowujesz się nieasertywnie?
  • „Boję się, że jeśli zachowam się asertywnie, to…”
  • 5 praw człowieka asertywnego według Herberta Fensterheima

 

MODUŁ 5.  ZMIEŃ SPOSÓB SWOJEGO MYŚLENIA

  • Asertywny monolog wewnętrzny – ograniczające przekonania i ich zdrowe odpowiedniki

 

MODUŁ 5.  POZNAJ ZASADY ASERTYWNEGO ZACHOWANIA W PRAKTYCE

  • Asertywne odmawianie
  • Asertywne udzielanie informacji zwrotnej (metoda FUO, metoda FUKO,

          metoda kanapki, metoda ZPK, metoda stopniowania reakcji Pameli Butler)

  • Asertywne przyjmowanie informacji zwrotnej
  • Asertywne wyrażanie złości i innych negatywnych emocji
  • Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań
  • Asertywne wydawanie poleceń

 

MODUŁ 6.  OPANUJ ASERTYWNY JĘZYK CIAŁA

  • Komunikacja niewerbalna
  • Głos
  • Proksemika

 

MODUŁ 7.  ZDIAGNOZUJ, Z KIM MASZ DO CZYNIENIA – CHARAKTERYSTYKA

       10 KLASYCZNYCH TYPÓW „TRUDNYCH LUDZI”

  • Czołg
  • Snajper
  • Granat
  • Profesor
  • Mądrala
  • Potakiwacz
  • Opieszały
  • Naburmuszony
  • Zrzęda
  • Mazgaj

 

MODUŁ 8.  POZNAJ SKUTECZNE STRAGIE RADZENIA SOBIE Z POSZCZEGÓLNYMI

                      TYPAMI  „TRUDNYCH LUDZI”

  • Cztery główne motywy niepożądanych zachowań, czyli dlaczego z trudnymi ludźmi najłatwiej sobie poradzić?
  • Jak powinieneś postępować w konkretnych sytuacjach?
  • Jakich zachowań zdecydowanie powinieneś unikać w kontakcie z poszczególnymi typami trudnych ludzi?
  • Jak radzić sobie z własnymi negatywnymi emocjami w kontakcie z trudnymi ludźmi?

 

MODUŁ 9.  STWÓRZ INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU ASERTYWNOŚCI.

 

MODUŁ 10.  PODSUMOWANIE  SZKOLENIA I PYTANIA UCZESTNIKÓW  -

          POMOST DO WDROŻENIA  ZMIAN W PRAKTYCE.

 

 

CENA REGULARNA:      1750 PLN netto

 

CENA FIRST MINUTE:   1490 PLN netto (*)

 

(*) Rabat 260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem

 

 

CENA OBEJMUJE:

 

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe                                                                     
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesięca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.