Szkolenie na życzenie!

Szukasz konkretnego szkolenia? Nie znalazłeś go w naszej aktualnej ofercie? Daj nam znać, a my dołożymy wszelkich starań, aby je dla Ciebie zorganizować!


Newsletter

Chcesz być z nami na bieżąco?


Zaufali nam m.in.

Rekrutacja. Metody rekrutacji i oceny kandydatów do pracy

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

 

  • Określanie wymogów kompetencyjnych stanowiska pracy
  • Dokonywanie analizy i oceny potencjału kandydata
  • Procedura rekrutacji a Employer Branding
  • Metody rekrutacji – kiedy i jak je stosować. O opłacalności i rzetelności metod rekrutacji
  • Wiedza, jak dokonywać oceny okresowej i bieżącej

 

 

SZKOLENIE DEDYKOWANE:

 

  • Pracownikom wewnętrznym organizacji, odpowiedzialnym za selekcję i rekrutację

   personelu

  • Kierownikom i menedżerom zatrudniającym pracowników

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1. OPIS STANOWISKA A KOMPETENCJE KANDYDATA

  • Definiowanie potrzeb rekrutacyjnych jako punkt wyjścia do wyboru metody rekrutacji
  • Wybór kluczowych kompetencji poddawanych weryfikacji w procesie rekrutacyjnym
  • Strategia rekrutacji – kogo warto oddelegować do pomocy przy procesie rekrutacji
  • Metody poszukiwania i pozyskiwania pracowników – o sposobach dotarcia do kluczowych                                                                                                                        kandydatów

 

2. PROCES REKRUTACJI

A. Organizacja rozmowy – miejsce, czas, osoby uczestniczące i ich zadania

  •  Informacje dla kandydata
  •  Minimalizowanie zakłóceń
  •  Sytuacje trudne podczas rozmowy – jak sobie z nimi radzić

  B. Wywiad kompetencyjny

  • Jak konstruować pytania i jak pozyskiwać pożądane informacje
  • Ocena pozyskanych informacji
  • Błędy w procesie oceny
  • Ośrodki Oceny – Assessment Centre
  • Jak opracować zadania i zorganizować AC – wybór i szkolenie obserwatorów,

           projektowanie zadań, sposób zbierania i oceny informacji

  • Opisy kandydatów i podjęcie decyzji o wyborze

  C. Próbki pracy – jako metoda rekrutacji

  • Stanowisko a próbka pracy
  • Konstruowanie zadań będących próbką pracy
  • Ocena otrzymanych zadań
  • Case study a etap rekrutacji

  D. Informacja zwrotna do kandydatów – co przekazać, komu i w jakiej kolejności

 

3. OCENA PRACY

 A. Ocena bieżąca

  • Cele oceny bieżącej dla organizacji, przełożonego i pracownika
  • Jakość pracy a kompetencje – zachowania pracownika a ocena potencjału
  • Budowanie zaangażowania pracownika w analizę potencjału własnego

 

4. BŁĘDY W PROCESIE OCENY

A. Rodzaje błędów i przyczyny ich powstania kluczem do ich przeciwdziałania

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

 

Aby cele szkolenia zostały zrealizowane, pracujemy metodami aktywnymi,

tzn. stosujemy interaktywne mini-wykłady, symulacje oraz bezpośrednią informację

zwrotną, gry szkoleniowe, case study’s, ćwiczenia scenariuszowe, ćwiczenia indywidualne,

w parach oraz w małych grupach, dyskusję moderowaną, analizę materiałów filmowych.

W prezentowanym programie zakładamy pracę z kamerą.

Szkolenie realizowane w trybie warsztatowym, maksymalnie nastawione na praktykę.

  • Stosunek teorii do praktyki w trakcie szkolenia wynosi 20(teoria):80(praktyka)

 

 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  2 dni, 16 h

 

 

CENA REGULARNA:    1950 PLN netto 

               

CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto (*)

 

(*) Rabat – 300 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 

CENA OBEJMUJE:

 

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • 4 przerwy kawowe
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób!